Als je de photobooth app verkleint zie je rechtsbovenin een batterij icon. Als alles correct werkt en goed aangesloten is, dan zit er een bliksemschichtje door dit batterij icon. Als dit het geval is, dan laadt de tablet terwijl op.
Is dit niet het geval, check dan onderstaande stappen.
1) Aan de achterzijde van het ringlicht zit een hub bevestigd, hierin heb je, als je de opzetinstructie gevolgd hebt, ook een USB C kabel aangesloten met aan de andere kant een laadblok die je in het stopcontact of verdeelblok hebt aangesloten.
Steek deze kabel opnieuw goed in de hub en aan de andere kant in het laadblok.
2) Zit het ringlicht van de photobooth in hetzelfde laadblok als de lader van de tablet? Brandt het ringlicht ook niet, dan is de kans heel groot dat je geen stroom hebt. Check op je locatie of het stopcontact dat je gebruikt voorzien is van stroom en er niet bijvoorbeeld een stop uitligt.
3) In het grijze kratje dat meegeleverd is met de photobooth zit een EHBO Kit, hierin tref je een reserve USB C kabel en laadblok. Gebruik deze om stap 1 te herhalen. Mogelijk zit er een kabelbreuk in de originele kabel of is het laadblok defect.
Tot slot ... is de tablet echt helemaal leeg?
Dan kan het 5-10 minuten duren voordat deze aanspringt en reageert op de nieuw aangesloten kabel.
Heb je de tablet in een koude ruimte staan?
Als de tablet echt helemaal leeg is plaats je deze het beste even in een goed verwarmde ruimte, dat helpt aanzienlijk mee met het laden van de tablet.