Support photobooth zonder printer (zwart)

Photobooth zonder prints

Leuk dat je de photobooth gaat gebruiken. Op deze pagina vind je informatie over het opzetten/klaarmaken van de photobooth voor je event.

Heb je de onderstaande instructies en veel gestelde vragen doorgelezen en kom je er niet uit? Bel ons dan. We zijn bereikbaar op (+31)(0)88-8580858 en helpen graag.

Zondag t/m donderdag: 9.00-22.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 9.00-00.00 uur

Belangrijk:

  • Controleer of de printer box is aangesloten op stroom
  • Controleer of de iPad verbonden is met de ‘TP-Printserver’ wifi (dit kun je op de iPad controleren via Instellingen > wifi ).
  • Aan het einde van de eerste fotosessie krijg je een rode balk met een connect knop, klik op deze knop. De balk wordt groen en je foto wordt geprint. Deze melding verschijnt alleen bij de eerste print.
lukt het niet? check de 'probleemoplosser'

Vragen bij het opzetten van de photobooth

Airdrop op de photobooth werkt niet

Airdrop is een functionaliteit van Apple, en werkt dus alleen bij je gasten die een iPhone hebben.
Om Airdrops vanaf de photobooth te kunnen ontvangen moet je bezoeker zijn Airdrop aan hebben staan.

Heeft een bezoeker dit niet aanstaan, dan kunnen ze het als volgt aanzetten :

  • Open het bedieningspaneel
  • Druk met je vinger een paar seconden op het verbindingspaneel (wifi en bluetooth)
  • Er opent een scherm met extra keuzes
  • Tik op het AirDrop-icoon
  • Kies voor 'Iedereen gedurende 10 minuten'

Airdrop bedieningspaneel iphone

Nu kan je bezoeker Airdrops ontvangen van de photobooth.

Lukt het nog niet om te Airdroppen naar bezoekers?

Open op de tablet van de photobooth het bedieningspaneel, zoals hierboven uitgelegd werd voor een iPhone. Zet bluetooth en wifi uit, wacht 2 seconden en zet deze weer aan.
Check of de vliegtuigstand UIT staat.
Werkt het hierna nog niet?Schakel de tablet van de photobooth helemaal uit.
Hiervoor ga je naar de instellingen app van de tablet zelf, kies voor 'algemeen' en onderaan kies je 'zet uit'.
Schakel nu de device uit, en wacht 5 seconden. De AAN knop van de device kun je nu een paar seconden indrukken. Alles start weer op.
Als je de photobooth app (Touchpix) weer start ben je er klaar voor.

In het menu van de Touchpix app staat QUEUE, wat betekent dit?

De queue is de digitale wachtrij van bestanden die nog naar de online gallery geupload moeten worden. In de queue staan dus alle gemaakte beelden, maar ook de sms’jes en e-mails die nog niet zijn verzonden. Als je de device direct verbonden hebt met je lokale wifi verbinding, dan kunnen de beelden worden geupload én de berichten verstuurd worden.
In de queue zie je groene vakken, dit zijn afgehandelde taken. De grijze en rode taken moeten nog afgehandeld worden.
Een snelle, stabiele wifi verbinding is essentieel voor het uploaden en versturen van de beelden.

Telefonische support

Heb je de instructies gevolgd en lukt het alsnog niet?
Bel ons dan, we helpen je graag :
(+31) (0)88-8580858

Openingstijden support

Zondag t/m donderdag :
9.00-21.00 uur
Vrijdag en zaterdag :
9.00-00.00 uur