Element 01 ronding

photobooth met branding

Ben jij op zoek naar een marketing machine? Een opvaller in je bedrijf, showroom, open dag, braderie of in een beursstand? De Propfun photobooth met je eigen branding kunnen we je dan van harte aanraden. Door de branding past deze helemaal bij je eigen (bedrijfs)identiteit. Én de foto's, GIFjes, Boomerangs en Slomo's die je gasten ermee maken zijn perfect voor marketing, zo gaat je bedrijf ineens viraal op de socials!

Photobooth huren beurs

win klanten met een photobooth

Met een photobooth kies je voor een simpele en vooral doeltreffende manier van marketing. Een photobooth wordt vaak gezien als 'fun', zo wordt het ook ervaren door de gebruikers. Zonder dat de gebruikers het door hebben is het een perfecte vorm van moderne mond-tot-mond reclame, en daar profiteer jij direct van.

Ga jij een photobooth zakelijk huren, dan maken de bezoekers van jouw bedrijf, showroom, beurs, open dag of ... hun foto's, Boomerangs en GIFjes bij de photobooth. Natuurlijk worden de foto's voorzien van jouw bedrijfsuitstraling en die worden vervolgens enthousiast gedeeld op de socials. Zo staat jouw bedrijf, merk of organisatie ineens in de schijnwerpers bij vrienden en familie van jou bezoekers.

8 goede redenen waarom een photobooth dé must-have is voor jouw beursstand

Het huren van een photobooth voor een beurs heeft alleen maar voordelen, wij zetten op een rijtje waarom het voor jou als exposant een goed idee is om zo'n toffe Propfun photobooth in je beursstand te plaatsen :

  1. Trekt de aandacht als een magneet
    Een photobooth trekt bezoekers aan door zijn visuele en interactieve aantrekkingskracht. Het is een leuke en boeiende manier om mensen naar je stand te lokken.

  2. Vergroot de naamsbekendheid:
    Foto's die genomen worden met de photobooth worden voorzien van jouw branding, zoals het logo van je bedrijf of een specifieke beurscampagne. Dit zorgt voor extra naamsbekendheid wanneer bezoekers hun foto's delen op sociale media.

  3. Verhoog de betrokkenheid:
    Onze photobooths bieden een interactieve ervaring die de betrokkenheid van bezoekers verhoogt. Het is een leuke activiteit die mensen onthouden en waarderen.

  4. Verzamel leads:
    Door bezoekers hun mailadres te laten invoeren waarop ze hun foto digitaal gaan ontvangen, kun je waardevolle leads verzamelen voor verdere marketingacties.

  5. Deelbaarheid op sociale media:
    De photobooths bieden de mogelijkheid om foto's direct te delen, naar e-mail, mobiel of via Airdrop. Dit zorgt ervoor dat je beelden actief en veelvuldig gedeeld gaan worden op de socials voor een bredere online zichtbaarheid van je merk of product.

  6. Creëer herinneringen:
    Bezoekers krijgen een tastbare herinnering aan hun bezoek aan je stand. Een gepersonaliseerde foto is een blijvende herinnering die vaak bewaard blijft. Deze hangen lang, met jouw logo erop, op de koelkast of het prikbord.

  7. Professionele uitstraling:
    Onze strakke, goed ontworpen photobooth geeft een professionele uitstraling aan je stand, wat helpt bij het versterken van de merkidentiteit.

  8. Flexibiliteit en maatwerk:
    De Propfun photobooths bieden allerlei leuke mogelijkheden om aan te sluiten bij jouw merk, bedrijf of organisatie. Dat varieert van een photobooth met je eigen branding tot aan de AI magic background removal functionaliteit, de moderne evolutie van het traditionele greenscreen

In het kort, een photobooth huren voor een beurs kan een effectieve manier zijn om je merk te promoten, de betrokkenheid van bezoekers te vergroten en waardevolle leads te genereren. Het biedt een interactieve en memorabele ervaring die bezoekers enorm weten te waarderen